Pogotowie stomatologiczne w Gdańsku

Ból nie do wytrzymania? Silny dyskomfort?

Szybko poradzimy sobie z bólem i zapewnimy fachową pomoc dentysty w nagłych przypadkach.

Pogotowie stomatologiczne to najlepszy sposób na uzyskanie doraźnej pomocy stomatologicznej. Każdy pacjent, który zmaga się z nagłym, trudnym do zniesienia bólem zęba otrzyma pomoc w naszej klinice. Dołożymy wszelkich starań, aby wyleczyć dolegliwości. W ramach pełnionego przez nas dyżuru udzielamy pomocy m.in. w zakresie leczenia zachowawczego, chirurgii stomatologicznej, protetyki oraz leczenia kanałowego.

Pogotowie stomatologiczne z Gdańska dostępne jest dla wszystkich mieszkańców Trójmiasta oraz okolic. Każdy kto potrzebuje natychmiastowej konsultacji lekarskiej, może skorzystać z pomocy i umówić się na wizytę w ramach trwającego dyżuru stomatologicznego.

Skontaktuj się z nami jeśli:

*ból zęba jest silny, trwa dłużej, nasila się i nie ustępuje pod wpływem dostępnych środków przeciwbólowych,

*ząb pękł, ułamał pod wpływem urazu mechanicznego,

*dziąsło jest spuchnięte, boli, wkradł się stan zapalny,

*wystąpił nagły ból w jamie ustnej, zarówno zęba mlecznego, jak i stałego,

*praca protetyczna uległa odcementowaniu lub odkręceniu.

Każdy niepokojący objaw, który uniemożliwia normalne funkcjonowanie warto skonsultować z dentystą z naszego pogotowia stomatologicznego.

Należy jednak pamiętać, że leczenie na dyżurze stomatologicznym nie zastąpi tradycyjnego leczenia – jest to pomoc doraźna. Ból zęba czy też schorzenia jamy ustnej nigdy nie przestaną dawać o sobie znać samoczynnie. Stąd też, aby całkowicie zlikwidować źródło bólu, pacjent powinien niezwłocznie umówić się na dalsze leczenie stomatologiczne w klinice. Zrealizowane na indywidualnie umówionej wizycie zabiegi pozwolą na całkowite pozbycie  się przyczyn dolegliwości bólowych.

Skontaktuj się z nami telefonicznie 58-380-17-42 lub e-mailowo: rejestracja@amber-clinic.pl